به گزارش حیات به نقل از فارس، ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد که ۵ نیروی حزبالله را در شهرک زوطر شرقی پس از نزدیک شدن آنها به نظامیان اشغالگر هدف گرفته است.
ارتش اسرائیل همچنین عنوان کرد که نیروی هوایی این رژیم یک نیروی حزبالله در ارتفاعات علی الطاهر(مشرف به شهر النبطیه) به دلیل تهدید علیه نظامیان صهیونیست مورد هدف قرار داده است.
شبکه المنار هم گزارش داد که نظامیان صهیونیست با سلاحهای خودکار به سمت شهرک بیوت السیاد در جنوب لبنان تیراندازی کردهاند.
بنا به اعلام شبکههای لبنانی، ارتش اشغالگر همچنین منازلی را در شهرک عین عرب تخریب کرده است.
این حملات صهیونیستها در حالی است که طبق بند نخست تفاهمنامه آتشبس میان آمریکا و ایران، جنگ باید فورا در همه جبههها از جمله لبنان متوقف شود.
حزبالله صبح امروز در بیانیهای نسبت به نقض آتشبس از سوی رژیم صهیونیستی هشدار داده بود.
انتهای پیام//
نظر شما